November 22, 2007

Bekleme Cafesiden Son Çağrı

İddaa oyna futbolu yaşa ,
Düşüncelerinin hapisliğinde katmerlenmiş masallar
Bügünün en büyük projesi için bir bir sırada bekleyen mahluklar,
Günün ardından bakan duygusal çocuk;
Olum koşun adam manyaklaştı nameleri,
Aslında aşina olan şeylerin yeniden gündeme gelmesi,
Hiç beklenmedik yönleriyle ele alan;
Sıradışı olmayan ama sıradanlıktan uzak,
Bileklerin ağrıyana kadar yazmak ,
Bekleme Cafesinde,
Hakketen kader diye bir şey var arkdaşlar(PARDON),
"Nerdesin sen be ?''diye soran validen,
"Ben böyleyim" desen ne farkeder,
Devam etmeye çalıştığım rutin işlerime yenilerini ekleme arzusu,
Sen gelmesende buram buram kokan 16. yüzyıl köleleri kadar;
mutluyum,
İstemesem de çekimleri bitmeyen hayatım,
Sonu, basit güzellik olan senaryo yazamayanıyım,
Kalbimin boş oldugu sıralarda NİL KRBHMGL doldurur,
"Yanıp sönerken ne güzeldi , kayıp giderken ne güzeldi"
Vakit, uzatmaları bitmek bilmeyen tarihi farktan kurtuluşun yok dermiş
gibi,
Aaaa sen yine burdasın diyen fütum kuşu ,
Yeşil renkteki pantolunuma 1 hafta kaldı,
25 türk lirası sayıldı,
Babam sağımı gördü,solumu koyuverdi,
Vakit hakketten bitmek bilmedi doldurmak için ne konuşsam ki?

.................

Sadece sıcak bır oda fazla büyük değil kanki,F
kılavyeden faydalanmak istiyorum artık,
Kim yarıdımcı olucak bakem?
Mirkelam susmuyor bak.....

1 comment:

Anonymous said...

"Aslında aşina olan şeylerin yeniden gündeme gelmesi"

demişsin ya işte bu benim yorumum için yeterli. yani yazın aslında bilinen şeylerin güzel bir harmanlaması olmuş. ayrıca

"Aaaa sen yine burdasın diyen fütum kuşu"

buradaki fütum kuşu diye yaratılan karakteri sevdim.
bide yeni pantolonunu iyi günlarde kullan.

ha olum adını yazmamışsın yazının altına. ama olmaz ki.

Cem