August 20, 2007

Geç kaldı yine güneş..

Hayallerinin ucu kırılmıştı..lapa lapa yağan karda sırtını sokak lambasının direğine dayamıştı. Opera sanatçısına çevrilmiş bütün gözleri üstünde hissediyordu bu ışık altında ama haykıracak hiçbirşeyi kalmamıştı onun..bitirmişti hücre büyüklüğndeki odasında nefesini ve yitirmişti benliğini..mektuplarında ucu yırtıktı..daha çok üşüdüğünü hissetti.Ceketinin cebinden bir yudum konyak aldı koluyla ağzını sildi ve yuvasına bıraktı ölmek isteyen vücuda direnen şişeyi..bir vapur yolculuğu canlandı bir anda zihninde:kasketinden suların boşalmasına izin vermişti eskiden kalma solcu samimiyetiyle..sallana sallana ilerleyen umut yolcuları sanıyordu o zamanlar herkesi kendi gibi..yaşanmış tatlı hatıraları vardı herkesin onunki gibi.. ah!işte tüm heybetiyle heybeliada!o günde yağmur yağıyordu ve ayıya yorgi tepesindeki kilisenin altında sevişmeyi hayal etmişlerdi birbirlerinden habersiz..şiddetini yitirmişti kar.. elinde eminönü'nde kuşlara yem atan sevdiceği arkada kısımda bulanık,ucunda hilali olmayan bi minare fotoğrafı tamamlamıştı hüzün dolu geceden arda kalan hareketsiz vücudun anlamını...yarex

3 comments:

Anonymous said...

yazı iyi olmuş. ama bazı bağlarda biraz zayıflık var. aslında belki bağlamak istemedin ama olsun ben söyleyeyim dedim.

sanki aklında olan tüm cümleleri yazıp kaçmışsın. olmuş tabi olmamış değil bu da bi tarz. ama eğer araları doldursaydın okuyucular tarafından daha rahat okunan bir yazı olurdu.

şarap dolu günler dileğiyle

Cem

Anonymous said...

güzel bi hikaye bazı yerlerde anlatımında hatalar var. bu senin tarzın olabilir tabi bi kaç karmaşık cümle kurup okuyucuları düşündürebilirsin.ben ilk okudugumda yazıyı anlamadım ikinciyi okudum zor anladım 3. yü okumadan sana yorum yazdım ama hikayeyi biraz daha uzun yazıp daha açıklayıcı olabilirdi.uslubun güzel yeni çaga ayak uyduruyor. :)

neyse naci yazar olabilirsin sende o ışık var ...

eski ev arkadasın M.K.

muzo said...

kafa karıştıran cümlelerinle insanların beyinlerini çalıştırmaya yetecek yazı herzamanki gibi. tabi anlayanlarda var ama biraz DİKKAT!! :) unutma nadirde olsa seni anlamayan insanlarda girip okuyo yazını (gelen bilgiler var yani...)
sanırım bu kış ikimiz için zor geçecek. soğuk mu peki? tabiki de hayır! yalnızlığımız ve beraber paylaşacağımız yanlızlık...
sanırım bize yardımcı olacak şeyi ikimizde biliyoruz bir şişe şarap (tabi içecek yer bulabilirsek. ne kadar sokaklar bizim olsada polisin gelip alkol varmı sorularına "valla kola içiyoz" demek istemiyorum!!! hasan hüseyinin şerefine...
muzo