June 17, 2008

3 comments:

Anonymous said...

karayolundaki kamera acısı sahane olmus:) otostop cekme ve durumun kötüye gitme durumlarında yapılması gereken alternatif eylemler hakkında braz bilgi vermek isterım cnm naciye:) ttattlı biseler olmus gerisi gelsin ... erkano

Anonymous said...

henüz izledim filmi, epey hoşuma gitti. on numara bir iş olmuş. emeği geçen herkesi başta da başrol oyunucu naci'yi tebrik etmek isterim. ben muzo'nun gelip de otostop çeken naci'yi almasını bekledim, ama olmadı. :)

Suphi said...

Bu kadar karamsar olmayin lem. Hayat güzel. Hem Naci senin hakkında ciddi planlarim var. Zengin yapacam, disco müziklerini dinleyip, ayak parmaklarini başkalarina kestireceksin. "Bakkala çukkala git" "kovayı doldur"malar bitiyor. Ukrayna kızlarının güzelliğini, sahne sanatlarında ustalaşmayı, ve de lanet masturbasyon sanatını sana unutturacak bir yaşama girmeye hazır ol. Çünkü seni seviyorum adamım.
Video süper bu arada. O yolda o kadar fazla otobüse bindim ki, anlamı büyük. Bu akşam Denizli'ye bekliyorum. Emeği geçen herkesin eline sağlık..