June 1, 2008

Yarın burdasın..

kulaklarımda hayal ettiğim şey var,huzur veriyor
bu daracık odadan başka alemlere sürüklüyor
cevizin içiyim oysa yapışmışım kabuğuma..
sanki uzanabiliyormuşum gibi tenine
daldırıyormuşum beynimi sezsizliğin cennetine,
bana sunulan duymak istediğim tek şeye
aşkın kucağına düşmüşüm
denizin dalgaları uyandırıyor artık beni...
çok uzaklarda bir yer varmış
o yerlere mutluluk varmış
dokunabiliyormuşsun sincap cevizine
payını alıyormuş bilenler
gelenlerle konuşmadım ama hayal etmesi bile güzel..
.yarex.

2 comments:

Anonymous said...

kanki güzel olmuş, her zamanki gibi.

'uzanabiliyormuşum', 'daldırıyormuşum' kelimeleri beni rahatsız etti nedense. alternatifi olabilr mi acaba.bide 'yapışmışım' da var.

sonra, sanki herşey bitmiş yeni bir şiire geçmişiz gibi başlamışsın;
'çok uzaklarda bir yer varmış' diye. devamında yukarıdakilerle bağlama çabası da yok pek. 'muşsun-muşum' lar burda da var. yinede dediğin gibi;
güzel..

Cem

yola gelsem said...

kanki sağol ama 'çok uzaklarda bir yer varmış'kısmında katılmıyorum sana
çünkü başlardaki kabuğuna yapışma kısmıyla sincap cevizine dokunma kısmı ilişkili aslında diğer sölediklerin kulağı rahatsız edebilir doğrudur.yarex