March 16, 2009

SIKICI

OLAN DURUM



Sabah sıkıcı bir istikrarla 7 55 te kalktım.Ritüellerimden en sıkıcılarından biri olan tuvalette bokumdan kaleler yaparken sigaramı içtim.Sıkıcı iş arkadaşımın beni evden almasını beklerken hergün üşendiğim o işi yaptım,dişlerimi fırçaladım.Şirkete gelene kadar müziç sohbetler eşliğinde sahte kahkalarım,endişelerim ve korkularımla bitmek bilmeyen yoluculuğuma gergin simit ve ikizkenar üçgen peyniri ortak etmem hoş olmamıştı.Neyseki onlara 20 dakkika içinde herşeyi unutturacaktım çayla beraber.Masamın başına geçip günü gelen havuzda beklemekten sıkılan ve yorulan beton numunelerini çıkarıp kurumasını beklemeden kırdım.Gözlerimi 17 ye kadar saate dikmiş,son ders zilini bekleyen,dersten(işten,hayattan) sıkılmış çocuk gibi "Hadi evlere gidelim" sözünü bekledim.Saatte 12 rakam arasında sıkılırak göz kırptı.Beni iyi anladığına eminim.



Evde sıkıcı ailemden önce annemle ilgilenmediğim konular hakkında birçok cümle söylemesinden kardeşimin sıkıcı iş anıları içinde hafif uykuya dalmışım.



RÜYADA



Bir taşın üstüne oturmuş oynayan çocukları izliyordum.Çok eğleniyorlardı.Beni de oyunlarına dahil ettiler.Bu oyunun parçası olmaktan duyduğum sebepsiz inanılmaz mutluluk.



BİTMEDİ



Sıkıcı arkadaşımın geldiği söylenince uyandım.Birer sigara yakıp 20 dakika günün sıkıcı içeriğinden bahsettik birbirimize.Ses tonunda hiç yapmadığımız birşeymiş gibi "Hadi film izleyelim" cümlesiyle anlık gereksiz bir heyecan kattı sıkıcı sohbetimize.134 dakika sıkıla kasıla yarı uyaklar biçimde biten filmden sonra birbirimizin ayaklarına bakıyor durumda olduğumuzu farkettiğimde vedalaşma vaktinin geldiğini anlamış,üstüme düşen görevimi yapmış onu uğurlamıştım.



Vedadan sonra ayna karşısında diş ipinin kalitesizliğine sıkılmış bunu fırçayla konuşmam gerektiğini düşünürken gün boyu oturmanın yarattığı yorgunluk yüzünden cenin pozisyonunda kapanan gözlerimde çocukların bana oyunun kurallarını anlatmalarının bekliyordum. nc

2 comments:

cem said...

O peynirler ikizkenar üçgen değil, yani üçgen değiller.
En sevdiğim kısmı,
"çocukların bana oyunun kurallarını anlatmalarını bekliyordum".

yola gelsem said...

:)simitte gergin değil zaten