May 4, 2009

Çift Sarılı Testis

yaşlı kadın.iyilik kokuyor resmen.götü bile.çok yaşlı.zor yürüyor.ama kulaklar tilki.kapı zili.iki çocuk.açlar.alıyor hemen içeri.dolap boş.sadece yumurta.tek bir yumurta.içli kadın.ağlamaklı.kırıyor yumurtayı.o da ne?çift sarılı yumurta.gözünün yağları akıyor tavaya.gözyaşları.mutlu son..

genç adam.zevk düşkünü.dolap boş.sadece yumurta.tek bir yumurta.yolk(yumurta sarısı) sever.karabiber.pulbiber.tuz.az pişmiş.haşlanmış.yumurta.çay kaşığı sonra.zevkli.6 dakika.ve oldu.soydu hemen.o da ne? yolk yok.çaresiz.içli.gözyaşları.acı son..yarex

3 comments:

cem said...

ee böyle olur genelde. birine çift çıkarsa diğerinde çıkmaz. gerçekten sarısız yumurta var mı bilmiyorum yani hiç görmedim. (parantez içinde) anlamı yazmasaydın kelimenin biz araştırırdık, sonra gençlik araştırmıyor diyorlar. Bu tarzı seviyorum dil bilgisi gerektirmiyor. Bir de bunun sadece kelimelerden oluşan şekli var o daha hoş geliyor bana. Şiir şeklinde de yazılsa güzel olurmuş.

yola gelsem said...

bilimsel olarak mümkün diye duymuştum sarısız yumurtanın.

hnd said...

seni sevdiğimi düşündüm bunu okuduğumda.