June 2, 2009

Aylardır Gitmediler Ama Bir An İçin...

Zorla bindim o arabaya.Yan yana oturmak istemiyordum.Mesafe en sevdiğim şeymiş,yakın olma fantezileri içindeyken.Bu çelişkiler oldu sıkıntı sebebim.Aylar oldu ha şimdi gider dedim gitmedi ve farkettim gitmeyecek.Çıkmaz sokaklarda sıkıştım tıpkı o ahlak dersi topluluğu peşimdeyken bilinmiyen yerde girdiğim sokak gibi.Yordum kendimi bildiğimi zannettiğim sebepler içerisinde.
Tükenmişim ya da tüketilmiş.
Buz gibi su dolu bir küvette hissetmeyinceye kadar düşündüm.Seni senin gibileri,onu onun gibileri,beni ve benim gibileri.

Ve hep ihale bende kaldı...

4 comments:

cem said...

Yorumuma bir alıntı ile başlamak istiyorum.
"...and everything becomes chaos. I'm an agent of chaos..."
kaotik bir yazı olmuş, gerek cümleler arası bağlar gerekse içerik yada anlam açısından.
Selam olsun sana kaos.

Cem

Not: Artık kimse yorum yazmıyo, herkes kendi yazısını yazıyo kaçıyo sanki. Salakça da olsa bişeyler yazın buraya. Ne kadar uyuşuk, uyuz, göt heriflersiniz.

yola gelsem said...

hüp...

yola gelsem said...

uyuşuk olabiliriz belki uyuz da olabiliriz ama yoo dostum yooo :D

yazı güzel.

cem said...

:)
başka türlü ilgi çekemeyeceğimi düşündüm de ondan yazdım zaten. yoksa ne haddime.

Cem