July 25, 2009

Hesap özeti:

Eski de olsa analizin hakkı yenmemeli bu nedenle yazıyorum.

Lark 3tl (eski), 3.5tl (yeni)
Winston 3.9tl (eski), 3.9tl (yeni)
Larktan haftada 7 paket içsem;
3x7=21tl (eski), 3.5x7=24,5tl (yeni)
Winstondan haftada 7 paket içsem;
3.9x7=27,3tl
N ve Ü kişisi günde 3,5tl lark’a vermektense 3,9tl yi Winston’a veririm diyor, çünkü;
3,9-3,5=0,4tl
0,4x7=2.1tl
(haftada bu kadar para artsa bile larktan yine bir paket fazladan bile alamayacak az zarar değil çok zarar yanlısı)
2,1tl ye yapabilecekleri;
- Bir saat fazladan P.S. oynayabilir
- 2 paket kondom alabilir
- Dolmuş ücreti yapabilir
- Borç verebilir
- 10 kuruşlardan 21 katlı kule yapılabilir
- 1 bira alabilir (onu güvenli bulan bakkal depozitoyu almayıp yanına ucuz tuzlu leblebi alabilir)
Yazan:naci
Bloga yazan:cem

4 comments:

yola gelsem said...

dostum o 'Winstone' değil 'Winston'
emek verilmiş ciddi bir çalışma. kalem tutan ellere kurban.

cem said...

peki. istersen düzeltirim ama ben pek ellemeden aynen yazmaya çalışmıştım.

Cem

Anonymous said...

şaşırdım şimdi.yıllardı içtiğim sigarının adını yanlış yazmışsam benim terbiyesizliğimdir.gidip bir tane winstone alıcam gerçeğini göreceğim.üzügünüm ..nci

serrose said...

vay be ince istatistikler :)

japon musun sen naci?