May 26, 2007

Hazırlanmadan önce hayaller gelir



Günler günleri kovaladı,ellerimde ki soğan kokusu çıkmadan q klavyeye dokundum.Tazeliği besleyen elmanın keyfini korumaya çalışan çılgın çocuk.Çok az kaldı farkındayım ve yine mücadele etmeden yorgun düşen gözlerim.Çaresizliğimle dalga geçen günler ve aşağılayıcı bakışların ardında ki ben ..Sabredecek gücü kalmayan bir it gibiyim.Yardıma gerek yok çok gururluyum ne kadar bilmesenizde aslımı koruyan tek şey ,kendimi yerimi tanıma çabası içinde keşfettiğim tek gerçek yönüm ,bilinmiyenlerin ardında.Onu üzmek istemiyorum ama o kadar umarsamaz davranıyorum ki ağlamak çözüm gibi gözüküyor.Kendimi kandırma konusunda öyle başarılı sayılmam ama geçen 3 yılın ardında bu da reddedilemeycek bir olay.Ne kadar korktuğumu attığım kahkalarda görebilirsiniz.Sizin sefilliğiniz benim çaresizliğimi yansıtıyor aslında.Herşeyin bu kadar açık ve net olmasının ardından gelen ellerimde ki bilinmeyen sonucun,tahmini yüksek sonuç olması kadar korkunç değil.Bu ince farkı keşfetmek senin güzelliğini tamamlarken beni ÇİRKİN KRAL yapar.Hayatın tadı olsa gerek ama dayanmanın sınırları ardındaki ben bu tadın acısını çekmek,herzaman sadece beni üzse keşke......

No comments: