May 17, 2007

Alışkanlıların üretimi


İsyanım kendi salaklığma ıspatlamak sizin elinizde değil kendi kabul gördüklerimin doğrultusunda uslanmak bilmezken saat ilerlemiş asıl yazmak istediklerimi hatırlamayacak kadar alkol ve kusmuğa boğulmuş olmamdır.İnkar etmek kendine zarardır sen sadece ve sadece gördüğüne inan masallar sırf bu yüzden oluşmadımı?Gerçekleri renkli karakterle anlatıp salak KARGA demekten öteye gitmemizi engellez mi?Sen ne kadar doğrusunda bana konuşuyorsun kusursuzluğa yaklaşan ben olurum sen konuştukça sen farkına varan kadar KEDİLER eşcincelliğ yaşamış olur sen MA olursun .Güzel annem ne güzel söylemiş sırtında hissettiğin soğuk ölümü kararsızlaşıtırır ben son güzelliğmi herkese farklı bir biçimde yapacağım kurallara uygun uamrsızca aaaaahhh resmin sadeliğinde ki ışığı yakalmaya çalış sen uzak dursanda O seni bulur hepimiz egolarımız şişerecek kadar mutlu olabiliriz.Sen reddetmeye çalışma asıl olan geçmişi yakalayamamaktır ,neyin çaldığının ne önemi var ben uykuyu özledim sen farkına varana kadar izmarit yanar ben uyurum nerde oldugunu bilmeden yollarda derbeder olurum benden beter olursun......

No comments: