May 18, 2007


mersinliymiş hayır hayır ben erdemliliyim belli olmuyor mu memleketin en güzide ilçesinden en alışılmışın dışında farklılığın yücelttiği memleketim benim herşeyimle ERDEMLİLİYİM ben.Küçükken den beri süre gelen en korkuncu hala devam eden benim hiçbirşeyim olmadı.
onun ne topu ne bisikleti ne de mavi jeans bir t_shirtü oldu küçükken hep ezilen hep kaybedendi o, tanrının onu kutsamışlığından bihaber arkadaşlarının tıp okuyup onun ıspartada beş yanı dağlarla çevrili bir yerde matematik okumayı kaldıramıyordu.yüzündeki bu benliğini kaybetmiş gevşekçesine verdiği ifade erdemlilikten kurtulma çabasıydı onun.dudakalrı artık özlemle ilk öpüşeceği o untulmaz anı beklemekten yorgun düşmüş ,bezmiş ve azarak şaha kalmışcasına AYŞEN diyordu.ya o bir milyoncudan aldığı gözlükleri o da bilmiyordu neden taktığını ya hayatın acımasız kahpe yüzünü görmeye korkuyor sa;'gülenin tacı, bu gül çelengi tacı bizzat ben bu tacı başıma ,başıma koyuyorum ve gülüşümü kutsuyorum.bu işi yapacak daha güçlü adam bulamıyorum.Ve gerçekten, bir asılacak resim haline gelmedim ve henüz bir sütun gibi katı taştan ve yorgun değilim.ben parayı severim parayla kutsan mış onunla modifiye empoze edilen her şeyi severim. ben severim naciyi annesinin naciyi sevdiğinden öte bana SALAK diyişini'NAPAYIM BABA BEN BÖYLYİM'AAAAAA İŞİNİZİNİZE GELİRSE SİZ BİİLİRSİNİZ.
ÖZYÖN SÖZ GRUBU

No comments: