May 31, 2007

Siteleri severim ama seni sevmem...

Bildiğiniz üzere evde internet keyfine varma şansım varken ,ben yalnızları oynadığım için kendimi bütün arkdaşlık sitelerinin içinde buldum ama aradığımı bulamadım.Komik değil,trajik ve düşündürücü tabi bu kısım bana ait.6 saata yakın arkadaşlık sitelerinde geçirdiğim vaktin sonucunda sıfırdan büyük ,daha büyük bir boşlukta kaybolurken ,beni en çok mutluluğa ulaştıran şey ,sitesini ziyaret ettiğim kızların kendilerini tanıtırken kullandıkları sıfatlar. (bence gerçekle alakası olmayan şeyler)Amına koyam hepsi mi Deli-Dolu ,Çılgın Eğlenceli olur ben hepsini sikerim delidolu olur eğlenirler,cinnet anım şu andır.Bu kadar mı çaresizsiniz be amına kodum insanları.Bir insan kendini başka birine böyle mi tanıtır yahu.Hepsi megolaman fahişelerin.("Bana yüz vermedikleri için böyle değil ,azıcık alakası var kabul")İnsanlar kendine burda sıfat veriyor herhalde.Sosyal yaşantısında içine kapanık,manyak, agresif ,iletişimi yok dialog kurdukları tek şey aynaları.Ama siteye girince tanrıça hepsi,yarrağımın antifirizleri(murat kaçar içime).....

HABERLER

Samsun 19 mayıs üniversitesinin F.E.F sünde nükleer kaçak tepsit edilmiş tek kişi canlı kalmıştır....

No comments: